Veel gestelde vragen

U kunt gemakkelijk een account aanmaken op de pagina Mijn account. U heeft hiervoor een werkend e-mailadres en een sterk wachtwoord nodig.

Wij geven geen garantie op het verlies van steentjes, knopen, studs en/of pailletten.

Wij verzenden onze pakketten via PostNL met een vast tarief van €6,95 voor ieder product.

Wij hanteren iDeal als de enige betaalmogelijkheid in onze webshop! In onze winkel kunt u contant of met de pin betalen!

Onze cadeaubonnen kunnen niet worden ingeleverd in onze webshop. Wel in onze winkel!
Cadeaubonnen zijn altijd geldig!

De kortingscodes zijn geldig t/m de einddatum die bij de kortingscode wordt vermeld!

Online ontvangt u géén spaarpunten. Spaarpunten zijn niet in te wisselen in de webshop van Redoni.

Voor klachten zijn wij te bereiken op info@redoni.nl. Wij zullen enkel op deze manier uw klacht in behandeling nemen.

Retourneren

Uw bestelling retourneren kan op 2 verschillende manieren:

  • Afgeven bij een PostNL servicepunt. Het dichtstbijzijnde servicepunt van PostNL vind u hier 
  • Afgeven bij onze vestiging in Venlo
Meld van te voren uw retour aan op redoni.nl/retour onder vermelding van het ordernummer.
  • Retourneert u uw aankoop via een PostNL servicepunt? Dan betaalt u ter plekke zelf de retourkosten. Bij ontvangst van uw retour wordt het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
  • Retourneert u uw aankoop bij de kassa van onze vestiging in Venlo? Het aankoopbedrag wordt dan binnen 3 dagen teruggestort. Uiteraard brengen wij geen retourkosten in rekening.

Vanaf het moment van thuisbezorgen heeft u 14 dagen de tijd om uw aankoop te te retourneren.

Meld van te voren uw retour aan op redoni.nl/retour onder vermelding van het ordernummer.

Afgeprijsde artikelen worden niet retour genomen.

Wanneer wij uw aankoop retour ontvangen en het retourformulier is ingevuld, storten wij het aankoopbedrag binnen 3 dagen terug op uw rekening.