Retourneren
Vanaf het moment van thuisbezorging heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren. Het artikel dient ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen!
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Redoni is niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of zoekraken van pakketten die retour worden gestuurd. Vraag daarom bij PostNL naar het verzendbewijs en bewaar deze goed.
Indien wij twijfelen of een item is gedragen, neemt Redoni de beslissing dat wel of niet te vergoeden
1. U vult de gegevens in van het artikel dat u wilt retourneren in bovenstaand formulier.
2. U verpakt het artikel in de originele doos, inclusief de bijbehorende aflever bon.
3.
a) U geeft het pakket af bij een PostNL Point.
b) U geeft het pakket af bij de kassa van onze vestiging in Venlo.
Vinckenhofstraat 60, 5913 EE Venlo.
Vergeet u daarbij niet de bevestiging van uw bestelling mee te nemen.
Veel gestelde vragen
Uw bestelling retourneren kan op 2 verschillende manieren:
- Afgeven bij een PostNL servicepunt. Het dichtstbijzijnde servicepunt van PostNL vind u hier
- Afgeven bij onze vestiging in Venlo
- Retourneert u uw aankoop via een PostNL servicepunt? Dan betaalt u ter plekke zelf de retourkosten. Bij ontvangst van uw retour wordt het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
- Retourneert u uw aankoop bij de kassa van onze vestiging in Venlo? Het aankoopbedrag wordt dan binnen 3 dagen teruggestort. Uiteraard brengen wij geen retourkosten in rekening.
Vanaf het moment van thuisbezorgen heeft u 14 dagen de tijd om uw aankoop te te retourneren.
Meld van te voren uw retour aan op redoni.nl/retour onder vermelding van het ordernummer.
Afgeprijsde artikelen worden niet retour genomen.
Wanneer wij uw aankoop retour ontvangen en het retourformulier is ingevuld, storten wij het aankoopbedrag binnen 3 dagen terug op uw rekening.